احیا پوست بعد از دوره‌ی رژیم

3 سال،1 ماه قبل ورزشی عمومی

همیشه بعد از یک دوره رژیم طولانی و سخت، با تجربه‌ی شل شدن پوست و ایجاد خطوط دایمی روی آن مواجه می‌شویم. برای ترمیم و داشتن دوباره‌ی پوستی سفت، رعایت و انجام مداوم نکات زیر می‌تواند برای رسیدن به این منظور ما را یاری نماید.

وقتی با این مورد در رژیم خود روبه‌رو می‌شویم، باید جریان کاهش وزن را کند کنیم و یک رژیم غذایی ثابت برای خود در نظر بگیریم. این کار به پوست ما کمک می‌کند تا خود را با شرایط جدید هماهنگ کند.

مزایای مصرف مایعات و مواد غذایی با محتوای بالای آب را فراموش نکنیم. احساس سیری در مدت زمان طولانی‌تر وابسته به این روش است، به علاوه، ادامه‌ی این روند هیدراته ماندن پوست ما را در دراز مدت تضمین می‌کند.

کلاژن و ویتامینE، دو ماده‌‌‌ی مغذی برای پوست می‌باشد که افزایش خاصیت ارتجاعی و ساختن سلول‌های جدید، در گروِ مصرف این دو ماده است. مرطوب کننده‌ها منابع غنی از این دو ماده بوده و استفاده‌ی روزانه‌ی آن‌ها در 2 نوبت به کاهش چین و چروک‌ها منجر می‌شود.

اضافه کردن تمرینات قدرتی در برنامه‌ی ورزشی و انجام آن منجر به ایجاد یک لایه عضله در زیر پوست می‌شود که به تقویت گروه‌های عضلانی می‌انجامد. گنجاندن تمرینات قدرتی در برنامه‌ی هفتگی برای داشتن پوستی سفت بسیار مفید است.